Pink Is Not in Their Vocabulary
A couple purchased a home with incredible mountain views, but the pink stucco siding creates the wrong kind of wow factor. Ben and Cristi open the home to enhance the surrounding landscape, using natural materials to create a Scandinavian-style retreat.