Moo-Phobia/Drama Bug/Brower Fail/Impossibomb/Terrabeth Bytes
Chris' fear of cows keeps him from joining the others. Catbug plays with his toys with soap opera-worthy drama. Danny's eyebrows have been shaved off in his sleep. Impossibear shows up with a present for Wallow. Beth sumo wrestles with Wallow.