In the Crosshairs
Arkansas officers are pinned down by a deadly gunman for four hours. Oklahoma City officers fear an ambush when a suspect bails from a stolen pick-up after a high-speed chase. A naked driver waving a gun leads Wisconsin police to a dangerous standoff.