Kansas City: Snoots & Spleens
Andrew heads to the American heartland to taste his way through meat-centric Kansas City. From jiggly pig snoots and sliced spleen to backyard-trapped woodchuck and world-class BBQ, Andrew satisfies his carnivorous cravings in KC.