Stop, Drop and Roll
The arena is on fire when Iranian competition junkie Kevin Naderi and Polish-Italian chef Mark Vecchitto aim to face off with Bobby. Choosing the finest are New York City bad boys Donny Deutsch and Geoffrey Zakarian.