Live From the Food Carpet
TV personalities Rachael Ray and Ross Mathews hold nothing back as they aim to get Bobby Flay beat. They leave nothing to chance with Washington's favorite Indian chef, K.N. Vinod, and the owner of eight restaurants, Chef Gavin Fine.