Beach House Hopes for a First-Time Buyer
A recent graduate relocated to North Carolina to live with her parents, but now she's squirreled enough money away to find a place of her own. With beautiful Kure Beach down the road, she's ready to fulfill her lifelong dream of buying a waterfront home.