"You Don't Have to Stare Into My Soul"
Colin seeks Baylen's parents' blessing to propose to her during their family vacation. Baylen and her parents meet with a neurologist to discuss Deep Brain Stimulation. Colin realizes its going to be an uphill battle after a secret meeting with Allen.