Why You Recording Me?
Lovable India Mackey live streams her life for all to see. But behind her smile on camera, her relationship with her boyfriend, Kevin Dixon, is painful. A day after her 20th birthday, India learns the hard way what her boyfriend Kevin is truly capable of.