Hard Road Home
Family and friends endure unexpected adversity. Otto and Charlotte's rescue mission to Halibut Cove brings jeopardy on the seas. On the homestead, Atz Sr., Eivin and friends come together in an effort to help Atz Lee as he begins the painful journey home.