Marital Maintenance
With winter on the doorstep, the Kilchers race to finish their summer projects. Otto's enormous new project strains his marital bliss. Meanwhile, Atz's horse strands him on the range, Eivin works some chicken magic and Atz Lee teaches Jane to fell a tree.