My Girlfriend's Girlfriend
VaLentine and Carlos meet in person, but their bliss is short-lived. Frankie shops for a ring as Abby anticipates his arrival. Daniele worries she and Yohan won't conceive a child. Aryanna hopes Sherlon is as excited to see her as he is to see their son.