Forget Boys, Get Money
The Johnstons celebrate Valentine's Day, but with a baby in the house, things are looking a little differently this year. Trent has his eyes checked as a potential cause of his vertigo. Then, Trent and Amber have a serious talk with Jonah and Ashley.