Greatest Thing Since Sliced Bread
After doing the unthinkable, Tammy tells Dr. Smith that she met her weight goal and, later, gives her family big news. Chris serves up an unusual main course at a family gathering. The family worries when Amy's C-section takes much longer than expected.