Smoky Mountain Meltdown
The family vacation starts off terribly when Tammy refuses to enter the cabin. Chris hopes he's lost enough weight to fulfill a life-long dream. A last attempt to save the vacation ends in another confrontation. The siblings discover Tammy's secret.