The Weigh-In Is the Hardest Part
Though anxious, Meghan thinks she's ready to confront Dr. Procter -- but a meltdown in his office says otherwise. Ashely, now the biggest of the girls, uncovers some insight at a therapy session that may help her start losing weight.