Underworld
Selene, a vampire warrior, is entrenched in a war between the vampire and werewolf.
Selene, a vampire warrior, is entrenched in a war between the vampire and werewolf. Although she is aligned with the vampires, she falls in love with Michael, a werewolf who longs for the war to end.