Geostorm
As a climate-control satellite system starts to fail, two brothers race to stop a deadly Geostorm from destroying the planet.
Gerard Butler stars as a scientist racing to fix a global weather-control system gone haywire. With natural disasters intensifying, he and his brother (Jim Sturgess) must hurry before a catastrophic Geostorm wipes out life on Earth.