Tootsie
Dustin Hoffman is a desperate actor who dresses as a woman to audition for a soap opera...and finds himself leading a frantic double life.
Dustin Hoffman and Jessica Lange co-star in this acclaimed comedy that follows Michael Dorsey, a bad-tempered, out-of-work actor who finds love and success when he gets the role of his life by secretly playing a woman in a soap opera.