Saving Silverman
To save their friend from a toxic relationship, two misfits (Jack Black and Steve Zahn) come up with an unconventional rescue plan.
Jack Black and Steve Zahn star in this comedy as J.D. and Wayne, two friends who try to stop the third member of their Neil Diamond cover band, Darren (Jason Biggs), from marrying the woman of their nightmares.