Minions
Join protective leader Kevin, young rebel Stuart and lovable little Bob on a global road trip where they will earn a shot to work for a new boss.
Join protective leader Kevin, young rebel Stuart and lovable little Bob on a global road trip where they will earn a shot to work for a new boss -- the world's first female super-villain -- and try to save all of Minionkind from annihilation.