Trolls
After the Bergens invade Troll Village, Poppy, the happiest Troll ever born, and the curmudgeonly Branch set off on a journey to rescue her friends.
Enter a colorful, wondrous world populated by the overly optimistic Trolls, who have a constant dance in their step and a song on their lips, and the comically pessimistic Bergens, who are only happy when they have Trolls in their stomachs.