El Americano: The Movie
A little parrot discovers his own courage when he sets off on a journey to enlist the help of a TV super-parrot hero.
When his family's circus is threatened by a gang of bully birds, Cuco, a Mexican parrot, travels to Hollywood to enlist the help of a famous TV super-parrot hero, only to discover his own courage along the way.