The Coral City -- Narrated by Lucy Liu
As the breaking dawn illuminates the thriving underwater metropolis of coral in Indonesia's Raja Ampat archipelago, a multitude of tiny, majestic creatures work together to keep the reef alive. Narrated by Lucy Liu.