Million Dollar Design
Leslie and Lyndsay are on a mission to convert a couple's sprawling 1970s home into a nest egg. Seeing the potential for a big sale, they use all their tricks to give the massive rooms with wood features and dated mirrors a modern, luxurious overhaul.