Go Shawty, It's Your Birthday
Jenna prepares for her birthday with JJ and Dalanie. Lilly feels overwhelmed by wedding planning and her limited budget. Aniyah gives birth to baby Aniyis, without Dakwon there. Emalee goes into labor, but is quickly derailed from her birth plan.