The Cruelest Month - Part 1
Gamache returns to Three Pines to investigate the disappearance of a popular local, Marc Fortier. Meanwhile, Lacoste discovers that evidence relating to Blue's disappearance has been falsified, and Gamache secretly reopens the case.