Handmade 6-Door F-450
The Wells family at 1 Way Diesel Performance goes the extra mile to transform a stock 2022 F-450 into a lifted, six-door mega cab. At Wide Open Garage, Dave and Daniel, the father-son team, get the greenlight to build a one-of-one '90s Chevy race truck.