Rollin' in My F-350
Rapper turned real estate entrepreneur Vanilla Ice pulls in with his 2023 F-350 and a big wishlist. Bill and the team build him a one-of-one truck that is lower, faster and packed with custom details, including an electroluminescent paint that lights up.