Bill's 1,500-HP Diesel Buggy
The team custom builds every part for the first vehicle Ekstensive has ever built entirely from scratch, the heavy-duty, 1,500-horsepower buggy of Bill's dreams. As they finish one enormous build, they take on their next one, John Cena's Bugatti 57C.