Suddenly Susan
Set in near-future inland Florida, Teenage Euthanasia centers around the owners of Tender Endings funeral home, the Fantasy Family: Grandma Baba, her adult children Uncle Pete and Trophy, and Trophy's teen daughter, Euthanasia ("Annie").