World Robot Versus Golden Robot Part 2
Jett finds himself stuck in ice in Antarctica courtesy of Golden Boy, Golden Wheels and a giant Golden Robot. He is rescued by World Aircraft and learns that Golden Boy has caused lots of global warming problems around the planet.