Adult Entertainment
Angie forces Shay to weigh herself. Cristina vents her frustration with Kathy at a bocce ball game. Lisa's bossiness over baby shower plans pushes Laura Leigh to bring her own entertainment. Samantha tags along for horseback riding with Cathy and Ashley.