My Gift to You
Cher and Dawn are officially triplets, now that Baby Belle is in the world! Mary's shocking graduation gift to Brittani turns heads at her graduation party. Laurie pressures Miguel to hurry up and propose to Sarah. Marcia inspires Alena to drive.