Silos Baking Competition: Baking With Love
High temperatures in the kitchen prove challenging for the second group as they compete for a spot in the finale. Each baker brings a nostalgic recipe inspired by childhood and loved ones. Zoë François and Casey Corn join Joanna on the judges' bench.