Mr. and Mrs. and Mrs. ... and Mrs.
After their trip to Brazil to visit sister wife-to-be Roberta, the Merrifields eagerly prepare for her arrival. The Davises hope everything goes according to plan as they put together a commitment ceremony to celebrate their union with Danielle.