Mom's Approval Is Everything
Bethany is dealing with a scary diagnosis and wants her dress appointment to help her focus on the positive, so Gok sets out to give this princess a fairytale moment. Then, Jacinthe waited too long to dress shop, and her critical mom is making her panic.