He's Not Even Aiming at the Toilet
Robot Chicken reviews all the Star Wars plot holes that Galen Erso helped close in "Rogue One." Peppa Pig's family deals with the fallout from Brexit. Some swine dares to make a knock-off of the Broadway mega-hit "Hamilton."