Bearing Down
Osa Mayor and Osa Menor, face a rift when Osa Mayor gets all the attention. Uroboros transforms Osa Menor into a giant bear with ice powers. While trying to stop her, Rey Mysterio and Enygma are helped by a mysterious luchadora, Dynamita.