Food of the Gods: Grandma Vernelle's Ambrosia
Chef Casey Corn travels to Los Angeles to help a close-knit group of cousins recreate their grandma's lost ambrosia recipe. Every family has its own version of the fruit-based dish, and Casey is determined to help the family find theirs.