La Difunta Dueña (Argentina)
Estela Maris and her husband Carlos find the ideal home in the neighborhood of Villa Pueyrredón, in Buenos Aires. Estela perceives a negative energy in the house, but her husband insists on inhabiting it and they end up moving.