Mission: Chinchilla Rescue
Princess Petswiper captures a bunch of chinchillas to choose the one she prefers as a pet. When the Petronix Defenders free the rodents, Princess Petswiper unleashes chaos with her bubblificator, seriously complicating the rescue mission.