Jigsaw Festival
Peppa and George are at a Jigsaw festival with Granny and Grandpa Pig. Old Mrs. Donkey explains how important it is not to lose a jigsaw piece, but then Peppa spots one on the floor! Thankfully, Peppa finds its home.