Seth Meyers/Kelly Rowland
Old MacDonald Had a Farm, and on that farm are celebrity friends Seth Meyers, who challenges Elmo's new friend, Felice, to an obstacle course, and Kelly Rowland, who performs her rendition of the classic song!