Cream Rises to the Top
Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre welcome ten bakers to Paris with their first challenge: make a dessert revealing their culinary point of view. After a lesson from chef Quentin Lechat, the bakers create showstopping cakes using a French staple: cream.