Fat Girl in a Little Car
With the music video complete and Babs thriving at Abbotswood, Whitney, her brother and her friends can finally take a much-needed vacation to St. Lucia. Whitney reveals her newly open relationship status, and everyone wonders if Lennie will make a move.