Musician and actor Pepe Aguilar entrusts Effi and Fernanda with restoring a 1990 Cheyenne pickup from his late father, the legendary Antonio Aguilar. Plus, motorcycle event organizer Paulo Orozco strikes a deal with Effi, and Hormiga learns how to drive.