More Like Brook-Heaven
A young couple has their heart set on living in the sought-after neighborhood of Brookhaven, Georgia. With Egypt and Mike's help, their goal is to buy cheap and add a ton of equity by renovating a tired and dated country home into a modern masterpiece.