It's Mom's Way, or the Highway
Megan uses graffiti to confront her past, while Alyssa and Drea find themselves at an impasse over Amaya's custody. Candence finally lets her defenses down with Leah, and Blake admits holding resentment towards Sylvia for the demise of their family.