La Fragilidad De Los Cuerpos
Verónica's investigation leads her to Roca Juniors. When interviewing Rivero she feels he's hiding something. Federico says she's putting too much at stake, and suggests she leaves it to justice. Rafa wants to know what happened to Peque.